My New Brooks Glycerin 6

Memandangkan kasut Mizuno Wave aku yg lama dah berusia 2 thn lebih, tapaknya pon dah haus & makan tepi, aku decided nak tukar kasut lari plak. Survey punya survey, akhirnya aku end-up ngan kasut Brooks Glycerin 6. Beli ngan harga RM244 kat Jusco 1 Utama. Bleh laaa.. Tu yg the most affordable one, with high-end…

Kenyir International Triathlon 2009

Tahun lepas, aku decided nak masuk triathlon tahun ni (2009). Dan Kenyir Triathlon menjadi medan pertama aku utk menguji kemampuan triathlon aku. Ramai pro kata Kenyir adalah triathlon yg plg mencabar di Malaysia. Dah ler Olympic Distance jer yg ada. Kalu aku lepas yg ni, bererti triathlon yg lain takde masalah utk aku masuk. Well,…